کد خبر:2034
پ

افغانستانی هراسی، ترفند جدید رسانه‌های مرتبط با دشمن!!!

افغانستانی هراسی، ترفند جدید رسانه‌های مرتبط با دشمن!!!   آیا امواج مصنوعی رسانه‌های وابسته به تفکر غربی را رصد می‌کنید؟!  تا دیروز می‌گفتند؛ جمهوری اسلامی باید از احمد مسعود حمایت کند و با طالبان بجنگد!! با عدم دستیابی به طرح اول و راه‌ اندازی یک جنگ فرسایشی بین دو کشور همسایه، اکنون‌ ترفند جدیدی راه […]

افغانستانی هراسی، ترفند جدید رسانه‌های مرتبط با دشمن!!!

 

آیا امواج مصنوعی رسانه‌های وابسته به تفکر غربی را رصد می‌کنید؟!
 تا دیروز می‌گفتند؛ جمهوری اسلامی باید از احمد مسعود حمایت کند و با طالبان بجنگد!! با عدم دستیابی به طرح اول و راه‌ اندازی یک جنگ فرسایشی بین دو کشور همسایه، اکنون‌ ترفند جدیدی راه انداخته‌اند

افانستان هراسی و ایران هراسی

 

 

فیلم حمله فرد وهابی با چاقو به سه روحانی در حرم امام رضا – فروردین ۱۴۰۱

حتما تا الان خبر حمله فرد وهابی افغانستانی به ۳ روحانی در حرم امام رضا علیه السلام را شنیده اید.

 

این چهره را بخاطر داشته باشید!!!

 

فرد وهابی افغانستانی -حمله در مشهد

 

دين و روحانيت را كه در طول چند قرن هميشه منشأ حق ‏طلبى‏ و عدالت_‏خواهى و آزادگى و سنگر اصلى مقاومت در برابر تهاجم #بيگانگان و ستمگران و مستبدان بودند، مورد سخت‏ ترين انتقام ها قرار داده و با همه‏ ی وسائل زور و تهديد و تهمت و تبليغ با آن‏ها رفتار مى‏ كرد. 

پس از انقلاب تاكنون نيز روحانيت، بخصوص عناصر برجسته‏ ى آن كه مستقيماً در خدمت نظام_جمهورى_اسلامى بوده‏اند بى ‏وقفه آماج حملات مسموم دشمن بوده‏ اند؛ چه در عرصه‏ ى تبليغات و چه در عرصه ‏ى تروريزم خائنانه و آلت دست دشمن. و شهداى گران‏قدرى، هم در جبهه‏ ى جنگ تحميلى و هم در جبهه‏ هاى فعاليتهاى جهادىِ خود تقديم داشته ‏اند و محراب نماز جمعه و عرصه ‏ى علم و سياست و تبليغ دين را با خون مطهر خود رنگين ساخته ‏اند.

ملت عزيز ما مى ‏دانند كه انگيزه ‏ى دشمن از اين حملات همه‏ جانبه به علماى دين، جز اين نيست كه بوضوح مى ‏دانند روحانيت نقش تعيين‏ كننده و بى‏ بديلى داشته و دارند و آنان حمله‏ به‏ روحانيت‏ را با هدف تضعيف و محو انقلاب انجام مى‏دهند.

امروزه قلمهاى مزدور و دستهاى فروخته شده به دشمن، در كار آنند كه اين پشتوانه_معنوى_انقلاب را در چشم مردم تضعيف كنند. دشمن انقلاب، جامعه‏ ى روحانيت را در صورتى تحمل مى‏كند كه روحانيون از دخالت در امور سياست و حضور در صحنه‏ هاى انقلاب كنار بكشند و مانند جمعى از روحانيون بى‏ خبر و متحجرِ گذشته و حال، به كنج مدارس و مساجد اكتفا كنند و كشور و زندگى مردم را به آنان بسپارند …

 

قصه عمامه و خون

قصه عمامه و خون ، حکایت جدیدی نیست همین رمضان شاهد است و محراب مسجد کوفه که عمامه و خون، چگونه با هم در سحرگاه ۱۹ رمضان رستگار شدند.
عمامه‌ای که در گودال خونین به غارت رفت، خوب قصه عروج را می‌شناسد.
شیخ شمس الدین محمد نبطی جزینی و زین‌الدین بن علی بن احمد عاملی جُبَعی را شهید اول و ثانی نام نهاده‌اند تا فقاهت از نخست با شهادت همنشین باشد.
از شیخ فضل الله نوری تا نواب صفوی، از یونس استاد سرایی یا همان میرزا کوچک جنگلی تا سیدحسن مدرس، از سید مصطفی خمینی تا سید محمدباقر صدر، از شریف قنوتی تا مصطفی ردانی پور، از مفتح تا مطهری، از بهشتی تا باهنر، از مدنی و دستغیب و اشرفی اصفهانی و صدوقی تا مالامیری و کریمیان و هادی ذوالفقاری، از محمدباقر حکیم تا شیخ نمر، از سید مصطفی موسوی تا شیخ راغب و بیش از ۳۵۰۰ شهید طلبه دفاع مقدس شاهدند که این نهضت مدیون عمامه،های در خون نشسته است.
بگذار از مولوی جنگی زهی، ماموستا شیخ الاسلام، ملا عبدالحمید فرقانی، ماموستا برهان عالی، برهان الدین ربانی، مولوی فیض محمد حسین بر به همراه ۱۰۰ روحانی شهید اهل سنت کشور نیز سخن بگویم، ایشان نیز شاهد این مدعا هستند که برای دشمن تکتف در نماز یا غیر آن مهم نیست، دشمن مخالف عالمان مجاهد است و در این مسیر برای او شیعه و سنی تفاوتی ندارد. اصول کافی بخوانی یا صحیح، او با قرائت جهادی از اسلام مخالف است. در این میانه بدش نمی‌آید که گاهی بر طبل اختلاف بدمد و خون این دسته را به گرده آن یکی بیاندازد و به ریش قم و قاهره بخندد.
حادثه عمامه‌های در خون نشسته در صحن امن رضوی،‌‌ حکایت استدامت استقامت حوزه‌های علوم دینی بر سبیل مجاهدت است.
گوارا باد شربت شیرین شهود و شهادت بر عاشقان مسیر وصل و چه زیباست جامه عروج خونین بر اندام فقاهت.
چه خوش فرمود آقا روح الله  بزرگ ، آن احیاگر اسلام جهادی در عصر حاضر، پس از شهادت علامه مطهری:‌‏ بریزید خون‌ها را زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
رزقنا الله قتلاً فی سبیل الاسلام

 

 

 ایران هراسی در افغانستان ! و افغانی هراسی در ایران !

همزمان با موج‌های رسانه‌ای در فضای مجازی ایران و موازی با آن در افغانستان، سیاست ایجاد نفرت را در بین مردم، پیگیری می‌کنند و با باز نشر کلیپ‌های سالهای گذشته در تیراژ بالا احساسات و عواطف مردمی را دچار تحریک کرده و قصد ایجاد تنش در هر دو کشور را دارند. کلیپ‌هایی مبنی بر ظلم و ستم ایرانیان بر افغانستانی‌ها را در شهرهای افغانستان پخش می‌کنند تا احساسات ملت افغانستان را علیه ایرانیان برانگیزانند. و بالعکس در ایران، کلیپ‌هایی از جرایم و بزه‌کاری‌های افغانستانی‌ها را پخش می‌کنند تا احساسات مردم ایران را علیه مهاجرین افغانستانی تحریک کنند. در اکثر موارد این کلیپ‌ها و متن و عکس‌ها مربوط به چند سال گذشته بوده و امروزه به صورت گسترده در حال بازنشر است.

مردم فهیم و آگاه ایران، و مهاجرین بصیر افغانستان، عراق و پاکستان، هوشیار باشید که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و انگلیس که چند ماهی است از افغانستان خارج شده‌اند در پی ناکامی در تحولات منطقه و حوزه شرق، به ویژه در قضایای افغانستان، پاکستان و عراق، در تلاشند که میان مردم و حاکمان این کشورها اختلاف افکنی و از اتحاد و انسجام اینها جلوگیری کنند. به هوش باشید و مراقب که دشمن از طریق نظامی و سیاسی حریف شما نشده است و از طریق جنگ رسانه و ایجاد تفرقه قصد دارد این منطقه را دچار آشوب و ناامنی کند. امید است که مردم شریف و مومن این کشورهای همسایه، با آگاهی و بصیرت بالای خود، دشمنان این منطقه را دچار یأس و ناامیدی کنند.

 صحبت های فوق دلیلی بر عدم نظارت بر ورود اتباع خارجی و مهاجرین نمی باشد

 

 

موج ضد افغانستانی

اخیراً یک موج *ضد افغانی* در کشور ایجاد کرده اند و در *فضای مجازی* بشدت آن را گسترش میدهند …چرا؟؟؟ همان کسانی که شبانه روز تلاش میکردند و در آتش جنگ ایران با طالبان به بهانه حمایت و دفاع از پسر احمد شاه مسعود میدمیدند و قصد درگیر کردن ایران در دام فتنه آمریکا صهیونیستی جنگ با طالبان داشتند و موفق نشدند الان به شیوه ای دیگر دارند هدف شومشان را دنبال میکنند!!

 آیا جای سوال نیست که اینه همه *کلیپ* و *مطالب* حاوی احساسات *ضد افغانی* در کشور و در فضای مجازی ظرف این چند روزه از کجا و توسط چه کسانی و به چه منظوری تهیه،تنظیم و انتشار میابد؟

 آن هم در زمانیکه *ایران* در *افغانستان* بیشترین نفوذ سیاسی و اقتصادی دارد و بعد از سالها حق آبه *هیرمند* باز پس ستانده میشود و رییس جمهور ایران اسلامی نماینده مستقیم در امور افغانستان معرفی کرده و دراستای تقسیم قدرت در افغانستان با همراه کردن دیگر همسایگان و کشورهای چین و روسیه طالبان را تحت فشار قرار داده است تا حق شیعیان مظلوم در آن کشور نادیده گرفته نشود لذا پی میبریم که دستهایی پشت این جریان شوم هست که نمیخواهند وحدت و آرامش بین *ایران و ملت افغانستان* وجود داشته باشد و مرتب دست به *افغان هراسی* و ضدیت با برادران مظلوم و بی پناه افغانستان زده اند و ما هم با انتشار و باز پخش این کلیپها و مطالب داریم به آنها کمک میکنیم…!!

 

 

بوی فتنه‌ی تکراری انگلیسی!

پس از حادثه‌ی ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در حرم مطهر رضوی، به نظر می‌رسد که پازل ایجاد اختلاف قومی مذهبی تکمیل و به فضای رسانه هدایت شده تا افکارعمومی به این حادثه‌ی تلخ واکنش نشان دهند و جرقه جدید ایجاد اختلاف قومی و شیعی سنی زده شود.  این واقعه چه تـرور باشد و چه شرارت، هیـچ ربطی به مهاجرین عزیز افغانستانی و یا برادران اهل سنت ما ندارد.

فتنه جدید انگلیسی در باره افغانستان
در هر صورت و با هر نیتی و حتی در صورتی که مشخص شود این کار با برنامه‌ریزی قبلی و به صورت توطئه آمیز و ترور بوده، بازهم زمینه‌ساز این گونه از اتفاقات، هیجانات و احساسات و سطحی‌نگری کسانی است که اصل بسیار مهم وحدت را فدای احساسات سطحی خود می کنند.

نگذارید از آب گل آلود ماهی بگیرند

نگذارید از آب گل آلودشده فتنه‌گری بیش‌ از این ماهی بگیــرد.

 

 

دوستی با مردم افغانستان

دشـمـن ما نه مـردم مظـلوم افغانـستان و نه بـرادران اهل سنـت، بلکه تکـفیـری و تـفــرقه است …

فتنه‌ افکنی مذهبی

شاید باید سرنخ حمله_تروریستی ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ به چند طلبه‌ی جهادی، آن هم در حریم حرم آل الله را _ در ماجرای قتل دو طلبه‌ گنبدی در مورخ ۱۳ فروردین سال جاری(۱۴۰۱) جستجو نمود!

جرقه‌ای که در پس آن با نیانش امید داشتند، تا در آغازین روزهای سال و #قرن_جدید، به آتش فتنه‌ای طایفه‌ای/فرقه‌ای مبدل شده و امنیت ملی کشور را خدشه دار نماید. حمله‌ی تروریستی با سلاح سرد به طلاب جهادی و حادثه قتل همزمان دو طلبه‌ی یک مدرسه‌ی علوم دینی وابسته به اهل_سنت در محله ‘چای بوئین’ شهرستان #گنبدکاووس، آنهم به ضرب گلوله‌ی اسلحه‌ی کمری | در حالی رخ می‌دهد که سبقه‌ی دشمنان این آب و خاک در ایجاد فتنه‌های طایفه‌ای، فرقه‌ای و مذهبی بر کسی پوشیده نبوده _ و اساسا چنین اقداماتی مولود نامشروع اتاق فکرها و سرویس‌های اطلاعاتی چون سیا، ام ای ۶، موساد و با همراهی سرویس‌های منطقه‌ای چون استخبارات سعودی و در سالهای اخیر میت ترکیه مطرح، طرح ریزی و پیاده سازی میشود!

بی شک دشمنان قسم خورده‌ی این کشور در پس فتنه انگیزی‌های مذهبی به دنبال دامن زدن به اختلافاتی هستند که شاید هرگز برای مردمان این مرز و بوم محلی از اعراب نداشته و ادیان، مذاهب و طوایف در ایران همواره در لوای بیرق اتحاد و همبستگی، سالیان متمادی و بدون هیچگونه تعارض و منازعه‌ای در کنار یکدیگر همزیستی، موالفت و موانست داشته و هرگونه توطئه و دسیسه‌ای که از آن بوی #نفاق استشمام شده را در نطفه خفه نموده اند.

فرقه گرایی، اختلاف افکنی قومی، نژادی و مذهبی همان فتنه‌ی_عُظمی است که می‌تواند در کنار تحریک احساسات اقوام و طوایف به تجزیه‌ی یک کشور منجر شود | سوریه نیزه کردن ایران خواب آشفته‌ای است که #محور_شرارت غربی، عبری و عربی همواره به آن اندیشیده و در جهت تحقق این رویای شوم اقدام نموده ‌است | لکن هوشیاری و بصیرت مردمان این سرزمین در کنار زعامت مراجع عالی قدر ورای تمامی موهومات و دسیسه‌ی بدخواهان همواره نجات بخش و امید آفرین بوده تا آنجا که تمامی سرویس های اطلاعاتی بیگانه به این امر اذعان و اعتراف نموده اند!

فتنه‌ی نخ نما و دوگانه سازی مذهبی شیعی_سنی در حالی صورت می پذیرد که خون علما و پیروان دو مذهب تشیع و تسنن در جای جای گستره‌ی جغرافیای مقاومت در کنار هم بر زمین ریخته و در هم تنیده و این درسی است که علمدار سپاه اسلام حاج_قاسم_سلیمانی برای هرآن کس که به اسلام ناب محمدی(ص) اعتقاد و باور دارد به ودیعه گذارده است تا در پس غبار فتنه‌های آخرالزمانی فانوسی باشد برای رهروان طریق الی الله.

5/5 (1 دیدگاه)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید